03 oktober 2008

Tea time

De här söta temuggarna från Brunkullan, skulle jag gärna ha i mitt skåp! Inte bara för det att de kallas Östersundsmuggen, utan för att jag tycker att snöhjärtat, som designades inför skidskytte VM i vintras är så fint! 6 stycken får gärna ligga i vackert paket till mig under julgranen i år, tillsammans med ett familjepack Brunkullans Te a´7 påsar! *pik till Tommy!!*
En ny tekanna skulle inte heller skada! Vår kraschade under köksrenoveringen, och en ny har inte införskaffats. Att ha te i en kaffe termos går bort, eftersom det blir en knepig smak på både te och kaffe sen....Denna, också hos Brunkullan heter Sara och rymmer 1 liter. Får också gärna ligga under granen...*pik till mamma!!*.
Du glömmer väl inte att tävla om valfri te-påse från Brunkullan HÄR!
Goda recept där du kan använda dig av ditt Brunkullan te kan du hitta Här!
Over and out

7 kommentarer:

junhe sa...

tassar in...och ser fin themugg och personliga almanackor.

tack för tipset & önskar trevlig helg/ junhe

Hem och Lycka sa...

Hihi, bra att ge lite pikar, tror jag också ska göra det inför jul ;-) Kanonfin temugg och kanna, bra presenttips! kram

Radhusdrömmar sa...

Åh den temuggen var jättesöt!

Ha en bra helg!

Kram Johanna

MorsanMia sa...

Verkligen jättefina

Widénskan sa...

ÅH vill ha den temuggen .. perfekt att titta på och dricka te ur regninga dagar i Göteborg...

Anonym sa...

Vilken fin temugg och tekanna! en av varje skulle inte sitta helt fel! Jag är enbart tedrickare så dom skulle komma tillväl användning här hemma! tack för tipset! ska genast in där och kolla!

Ha en trevlig söndag och jag har inte missat te tävlingen hihi. Kommer in hit igen vid 20.00 så får man se vem som har vunnit, spännande! :)

Kram Hanna

Anonym sa...

Verkligen fiiiin mugg. Blev kär i den jag med...