15 oktober 2008

Paket på posten 1

Idag kom två paket med posten till mig:)
Inte en julklapp så långt ögat når, utan allt är bara till mig..hihi!!

Dels hade jag beställt lite från Be Happy!
Ett keramikfat formgivit och tillverkat av Lena Alffram, med texten "njuta". Det är ännu vackrare i verkligheten!!! Beställde också bad-te från Lisen Organics, och vanligt Te, från PUKKA, smaken "cleanse".

Tänkte mig fatet som ett litet kakfat, till kvällsmackan eller kanske för dessert? Ska ta med det till stugan, då jag tycker det passar så bra där.
Blev sugen på att ha ett fat med varje text och använda dem som desserttallrik när vi har gäster!

Vill du vinna ett sådant här vackert fat, fast med texten "KÄRLEK", eller två valfria teer från Pukka, eller kanske fotvårdsprodukter från Lisen Organics, så ska du klicka HÄR:)

Over and out

Inga kommentarer: