10 oktober 2008

Mera bokstäver!

Poshgraffiti finns massor av fina bokstäver! Och dem älskar vi ju:)
Finns i mängder av utföranden i olika prisklasser.
Silvriga eller gyllene.

Träiga.

Blommiga!
Jag gillar ju X så jag visar mest dem...

Men de blommiga finns i olika färger för olika bokstäver...Kolla vilket fint M!
Även andra varianter och i olika storlekar.
Är det någon som beställt därifrån? Jag är alltid lite feg för hur det blir med betalning, frakt osv när jag beställer från utlandet...!
Tävla här fram till 17/10 kl.20.00!!
Over and out

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka fina bokstäver! Men nej, jag har inte beställt därifrån så jag vet inte hur de funkar.. Googla och se om du hittar nån som gjort det. kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad fina de var!
Kram Lallis

Anonym sa...

Bokstäver är fin fint!!! Gillade M:et som i Malin...haha. Kram

WhiteVintageDreams sa...

Hej.
Bättre sent svar än aldrig ;)? Fy tiden bara rinner iväg, tycker jag.
Kul att du gillar Hammarby :).
Ja, jag är hammarbyare och älskar verkligen fotboll. Dock var det länge sen jag var och tittade på de "live" :).
Kul med de olika bokstäverna :).
Tevlig helg.
Kram

Vecka - Vecka sa...

Härliga bokstäver! Bara A som fattades, så hade det blivit Max!

Trevlig helg!

Kram,Lotta

Vero sa...

Men vilken otroligt trevlig blogg.

Norrdalen sa...

Hej tjejen! Återigen, tack för vinsten! Så mysigt att du hade lagt ner fler tesorter!!

Jag skrev ett litet blogginlägg om detta idag (har inte haft tid under veckan, även om de kom i brevlådan då:))

Kram!!

Anonym sa...

Ja det är riktigt fint med bokstäver!
Kram Sandra