05 oktober 2008

Igår blev det vinter i fjällen

I vemdalen och Klövsjö, ca 15 minuter från Stugan låg det blötsnö igår! Ingen snö i stugan dock. Tommy och killarna for dit igår efter avslutningen och är där och gör lite höst ute, medan jag stannade hemma och hade trevligt med fotbollsföräldrarna på Gamla Teatern:)

Även här i Östersund kom det lite snö i regnet på förmiddagen. Inget som la sig på backen dock..men verkligen en föraning om vad som komma skall!!
Fick lite brådis och kutade in på stan under ett uppehåll i Tobbes fotbollsavslutning.
Hade siktat in mig på ett par Didriksson täckbyxor till Jonte, men när jag hittade de beigerandiga skidbyxorna på Polarn o Pyret så kunde jag inte låta bli!
Även Jonte tyckte att de var fina!
Tyvärr hittade jag ingen bild på hemsidan, men ska ta en egen och lägga ut.
Även handskarna här ovan köpte jag och de är i samma tyg som skidbyxorna!
Såg även att de får in några långkalsonger och tröjor formgivna av 10-gruppen i slutet av oktober!! Väldigt snygga om ni frågar mig:)

Over and out

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Hejsan!
Jag har länge funderat på att byta min hemsida mot en ren blogg.
Det har jag gjort nu. Sidan finns kvar men jag kommer nog inte att uppdatera den så ofta, men däremot bloggen.
Välkommen(om du vill)
Kram Lallis

Unknown sa...

Tack för din kommentar inne hos mig, Ja visst är sninkpåsen och nessecären super fina!

Brrrr! Börjar riktigt frysa bå jag läser att ni fått lite snö. Hos oss är det regn och stor, riktigt höst väder.

Kram

Anonym sa...

Älskar den där tröjan! Vill ha. Vill ha.