30 september 2008

Förberedelser

Bilder i inlägget: Susanne Af Jamtland

Om några veckor är det som jag tidigare berättat dags för marknad igen. Det var länge sen jag la in nya bilder på smyckesbloggen, men visst tillverkas det ett och annat för det!
Det lite romantiska halsbandet Angels of the North, med kedja, organzaband och berlocker, är ett av de senaste jag pysslat ihop. Har gjort både korta och långa halsband. En del med mycket pärlor, en del med metallringar och några med läderband och endast ett hänge. Även örhängen och armband har det blitt!
Detta halsband är långt. Räcker till någonstans mellan bröst och navel om man har det enkelt, men med dubbla varv blir det ju något kortare!
Fint toggle-lås i form av en trollslända:)
Så nu vet ni att även om det verkar dött på bloggen, så knåpas det lite på kvällskvisten ändå!
Over and out
Glöm inte tävla:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset :D här ska jag allt kika runt, javisst är bokstäverna vackra. Måste säga att dina smucken är gudomliga

Anonym sa...

Tack så jätte mycket för alla dina värmande ord, efter att ha stått still på en parkering i tre tmmar och vänta på att bilen ska komma och bogserar hem så kunde inte dessa rader passa bättre :D

Tingeltangel sa...

Dina halsband är såååå fina. Jag förstår inte hur du hinner med allt. Är full av beundran.

Zizzi sa...

Jag tycker jättemycket om dina smycken! Jag var inne på din smyckessida för första gången förra veckan.
Kram cissi

Zizzi sa...

Kan man fortfarande beställa tre pack angel of the north av dig?
KRam cissi

Mamma-Mu sa...

Härliga och vackra smycken!

Lycka till på marknaden!

Kram Mimmi

Emmas idéer sa...

Hej. Vilka vackra smycken du gör...
Tack för titten på min sida... kul att du vill vara med och tävla.

Ja den där Emil han är för härlig han. Jag har en iten busunge här hemma med... som tur är han bara 16 månader så han kan inte hitta på så stora rackartyg än.

Ha ha jadu kan bli kul å höra vad skoln säger om alla upptåg...

Nu ska jag läsa vidare på din fina blogg.

Kram Emma