02 april 2008

Vinn presentkort!

Bild lånad från Magdalenas blogg

Magdalenas blogg om Inredning kan du läsa om en fantastisk tävling!!
Det är ett presentkort på 5000:- som kan vinnas i 1:a pris, samt två stycken (2:a och 3:e pris) på 1000:-!!!. Presentkortet gäller på Hans Mikaels Inredningsbutik på Humlegårdsgatan 19 & 20. En Ljus och en mörk butik:) Alltså en med lite ljusare inredning och en med mörkare! Genialiskt!

Massor av vackra möbler och inredningsdetaljer att välja mellan!

Tyvärr har jag inte fått tillfälle att själv besöka butiken då jag sällan är i vår huvudstad, men efter massor av fina bilder runt om på bloggarna har jag definitivt skrivit upp ett besök under nästa tripp till Stockholm:)

Fina bilder från butiken kan Ni se hos Magdalena. (Klicka för att komma direkt till tävlingen).

Då Hans Mikaels inte har egen hemsida, så får ni istället inspireras av miljöerna via dessa bilder.
Ni kan också läsa om tävlingsvillkoren där, samt den fråga ni ska svara på för att kunna delta i tävlingen!
Over and out

2 kommentarer:

Peters Projekt sa...

Vinna presentkort?! Var? Var? ;)

Får nog titta in där och delta. Alltid kul med vinstchans.

Såg förresten "dina" fina råddjur. Visst är det både vackert och mysigt att se alla små Bambis tassa runt i närheten av där man bor? Att dom sedan är riktiga gourmander och äter upp våra blomknoppar, det bjuder jag på ;)

Over and . . .

Nä, jag säger morsning istället

Peter :P

Brunkullan sa...

Peter: Ja! Tävla:)
Morsning var väl trevligt! Det får bli din avslutsfras...hihi:-D

Susanne