31 januari 2008

Pojkrum

Lovade ju fler bilder från besöket i Stockholm. Detta är från storkillens rum. Han fyller 7 år till sommaren och Jonte skulle bli stum om han såg detta fina rum!
En soffa att krypa upp i när man kikar på TV, eller bara sitta i med en kompis och bygga legobåtar på det lilla soffbordet:-D
Säng att sova i såklart. Här fick jag äran att bo också under mitt besök. Min fyla väska står vid fotänden och förstör bilden....., bokylla och smart hängförvaring från IKEA.
Klart killen ska ha skrivbord att läsa läxorna på!
Snyggt tycker jag att Tobias och Jonathans tremänningar har i sina urmysiga rum:-D
Over and out

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lika fint som flickan rum. Och så prydligt!

Din fyla väska säger du? Ja jag vet. Ordpolis. Känn dig fri att slå ner på alla mina felstavningar!

Malin sa...

LACK-hyllor.. så långt har jag aldrig tänkt.. smart!

My White Cottage sa...

Vilket fint pojkrum!

Önskar dig en skön helg!

Kramar Jenny

Anonym sa...

Hallojsan igen!
Är ute i cyberrymd efter en lååång paus. Vad fint du gör och som du grejar.Försöker få till äldste sonen rum så nu fick man lite inspiration här.
Må väl!
//Susanne

Lilla Blanka sa...

Vad roligt att få lite tips och idéer till barnrum..! Skall göra en makeover på barnens rum snart så det passade bra :)
Kram
Mia

Izzadora Jenny sa...

jätte fint pojkrum :)

Anonym sa...

Every weekend i used to pay a visit this website, as i wish for enjoyment, as this this web
page conations in fact nice funny information too.



Feel free to visit my blog abendessen ohne kohlenhydrate
Also visit my site Was ist die erfolgreiche und ausgesprochen einfache glutenfreie Ernährung

Anonym sa...

I just could not leave your website before suggesting that I really loved the usual info an individual supply for your guests?
Is gonna be again incessantly in order to check out new posts

Feel free to visit my website wordpress theme software

Anonym sa...

Hello everyone, it's my first pay a visit at this site, and paragraph is actually fruitful in support of me, keep up posting these articles or reviews.

Here is my site - low carb shop schweiz