04 januari 2008

Min nya!

Bild: Elgiganten

Min nya leksak!! Sony Ericsson W660i.
Som jag fick av Tommy i julklapp. Min gamla mobil var under all kritik och laddade ur fort och var helkass i sina funktioner.
Men nu är jag kär!!
Till på köpet är den rosered (ville ha rosa, men detta är nästan bättre!!) och har snyggt blommönster på baksidan (som om det skulle ha betydelse för användandet..hihi), och har som pricken över i alla funktioner jag kan önska!! Inkl walkman!
Jag är i himlen..
Nu ska jag bara fatta hur jag använder den också...haha!
Over and out

6 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

grattis till din nya älskling!
och ha det så mysigt i stugan!
Kram
S

Anonym sa...

Snygg! Funderar också på en ny nalle. Alice har tuggat på min så ljudet är inte det bästa längre! Trevlig helg! Jag plockade undan julen igår. Rätt skönt faktiskt. Kram kram Annica

Anonym sa...

Är du nöjd med telefonen hittills? Vill gärna höra dina åsikter om den, är själv lite intresserad av just den modellen nämligen! :)

Lina Gardelid sa...

Hej Där!!

Ojj vad du har hunnit skriva mycke sen senast jag var här. Härligt!

Och du... vilken vansinnigt snygg telefon!! Vill ha vill ha vill ha!!! =)
Har haft lite span efter nya mobiler så den här kommer nog att få sig en lite mer noggrann granskning! :D

Angående Formex... Det är ju bara för branchfolk. Tyvärr! Och de är superhårda på passerkorten. De ska ha foton och är jättepersonliga...
Men... luska lite till om du känner andra som ska vara med... Man vet aldrig! =)

All lycka i alla fall och ha några trevliga dagar i Hufvudstaden!!

Stor KRAM!!

/Lina

Brunkullan sa...

Lilith: Jag tycker om den! Jättemycket. Den är så fin och enkel på nått vis. Hade bättre täckning på den också i stugan. Men det beror nog på att den också har 3G funktion.
Har inte satt mig in i alla finesser ännu, som walkman tex. Men jag ska:-D. Köp du. Tror inte du blir besviken!

Susanne

Anonym sa...

Tack för rådet, var roligt att höra av någon som faktiskt har en sån vad de tycker! :) Gillar designen, verkligen snygg!