14 december 2007

Klar!

Alla paket köpta! Inslagna! Etiketterade och ligger snart på plats under granen:-D
Nåja...Tommy har ett par köp som han ansvarar för, och de brukar fixas sista dagen........Men 97% av köpen är alltså gjorda!!

Julkorten är också klara. Sånär som på några oklara adresser och påklistrade frimärken. Jag postar alltid sista dagen...så även i år!

I helgen ska jag försöka hinna med pepparkaksbak och Jonte vill gärna ha ett pepparkakshus! Jag tänkte köpa de där färdiga bitarna och bara klistra ihop med socker....Lat man är..hihi!!

Hoppas alla har en trevlig helg. Själv ska jag längta till måndag, då borde paketet från Interior Give Alongen ligga i brevlådan (om det inte ligger där redan idag..!!)..Jag är SÅÅÅÅÅ spänd:-D. Det är ju min första runda!!
Hoppas det julinspirerande paket jag skickat till min hemliga vän kommit fram till sin ägarinna då också!!

Over and out

4 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Att köpa en färdig byggsats till pepparkakshuset är inte lat, det är smart ;-) Jag gör som du.

Ha det så bra!

faster atta sa...

Å, så du har hunnit med! Nu kan du ju slappna av och bara njuta, skönt!

kram

Lallis sa...

Vad skönt att ha klapparna klara!
Ha en fin dag.
Kram Lallis

Solsjö - Under en vind sa...

Här är vi också klara! Visst är det skönt att bara kunna njuta! Kramar!