06 oktober 2007

Tack älskling!

Bild Brunkullan med Mosipperötter

I morse ringde en försäljare på dörren. Han sålde rosor. Lyssnade inte på vad de såldes till ändamål för, eftersom jag hade fullt sjå med att planera vilken vas jag skulle ställa dem i...Tommy köpte gladeligen åt mig:-)

Eller.....jag ropade på Tommy och bad...nej förresten....ska jag vara ärlig så krävde jag..att han skulle köpa till mig!! Och det gjorde han. Med en suck..;-D

Behövde i alla fall just det idag! Rosor alltså!

Tack och puss älskling:-D

Susanne

5 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Vilken tur att han ställde upp på ditt "krav"...det var nog inte så svårt att övertala honom;-)
Nu får du se till att du blir frisk så att du orkar med din smyckestillverkning!
Kram/Birgitta

Granne med Selma sa...

Visst är det något visst med rosor! Och vilken grej - att någon kommer hem och säljer... Häftigt! Klart att du är värd några rosor :-)
Kram

Eva Agnes sa...

Vackra rosor. Det kan man ju inte motstå om det ringer på dörren och någon står där med famnen full av rosor.
Du får hyra filmen "Farväl Falkenberg". Somliga älskar den och andra tycker det är skit... hi hi.
Kramar Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Blommor gör en alltid glad och ett helt underbart foto! Trevlig helg! Mari.

NICOLINAS BONING sa...

...skratt...jag är totalt vilse i skogen om jag inte har en kartläsare med mig;-)
Tack för att du rättade mig,nu måste jag in och rätta inlägget också...vill ju inte förolämpa er "grannar" i onödan;-)
Kram/Birgitta