12 oktober 2007

Nytt tvättställ

Jag har blitt med tvättställ:-D
Tyvärr är bilden liten, jag hittade den på google sök....men på www.Sanova.se (som är grossist för handfaten) kan man se en bättre bild. Gå in på expressiva badrum. Klicka där handfatet visas. I första kolumnen står det Efi. Klicka där och klicka sen på handfatet som visas. Där går att se bilden lite större:-)
Det är handfatet med lite högre bakkant och stålställning under!!


Vet inte var jag ska ha det. Blir förmodligen för stort för vårt badrum i stugan, om vi inte gör en rokad och drar om alla rör, så vi får en annan placering av tvättstället!


Men jag kan tänka mig att ha det i vårt lilla wc hemma i radhuet också.
Och det bästa!
Då det är ett andra hands exemplar och utställningsex (inga skavanker som syns!!!!) så blev det mitt helt...

GRATIS!!!!:-D
Och då tackar man ju inte nej, bara för att man inte har möjlighet att renovera badrummet just nu!! Får vänta i förrådet så länge!

Over and out

8 kommentarer:

Unknown sa...

Wow! Grattis! Skitsnyggt :-D

Skatan sa...

Grattis till fyndet! Det kommer att bli toppen.

Trevlig helg : )

Anonym sa...

Kul att du är nöjd men en rättelse.

Agent i Sverige eller importör är mer rätt än grossist. Du jobbar hos grossist.

En liten summa var det för det hela men det fixar jag.

Anonym sa...

Och jag önskar att jag också hade haft plats för det men som sagt mitt badrum är helt felplanerat för detta ts. Och även om jag drar om rör så går det inte in - för djupt. :(

NICOLINAS BONING sa...

Grattis din tur-fia...först en massa vinster och sen gratis;-)
Det är klart att det där snygga handfatet är bra att ha...i förrådet så länge,men sen så kommer du på hur du ska får plats med det,och då blir det såå bra:-)
Kram/Birgitta

Anonym sa...

Grattis! Vem om inte du turgumma skulle komma över ett sånt ;) Ska bli spännande att se var det hamnar. Ha det bäst! kram

Anonym sa...

Hej
Det ser jättefint ut! Hoppas Du kan få det att pasa in nånstans också.
Kanske blir det en sväng på IKEA idag.Inte nödvändigtvis för att handla.Det är kul att bara koll lite.
Trevlig helg!
:)

Anonym sa...

Oj fick du det gratis?! Hur fint som helst.

Nu har jag köpt en drickkopp. Ska prova sen idag. Annars har vi kommit till morot. Godare än potatis och gröt tycker Alice!