01 oktober 2007

Pissväder och pärlorgie

Har varit inne hela dagen idag, förrutom en kort sväng för att hämta Jonte från skolan. Det har hällt ner från himmlen, så vi var rejält blöta innan vi kom hem cyklandes.

Tobias är snorig och känner sig hängig. Förhoppningsvis kan han bli bra till på torsdag, då de ska med klassen och fiska!! Håller tummar och tår.

Jonte har lekt med lego och jag med pärlor!! Hihi....jag har faktiskt pillrat ihop en del nu och ska nog försöka mig på att lägga ut några alster till försäljning på nya bloggen snart!!
Har två beställningar kvar att göra. Hinner ev det ena nu, om jag kan slita mig från datorn och era bloggar.....
Har varit dålig på att kommentera, men jag försöker kolla in er ialla fall, så jag inte missar för mycket! Hoppas ni har tålamod:-)

Och.
Skit.
Hammarby förlorade idag.....:-(

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

...fast det är rätt skönt med pissväder...
Man får mycket gjort hemma.
Typ ligga i soffan å dricka te å läsa en bra bok.......=)
Ha det bäst!!!

Karin Krut sa...

Jaa visst är det lite trist med regn, men ganska skönt om man kan sitta inne och pyssla lite :) Idag när jag vaknade var det MÖRKT, regnmulet-blir-inte-ljust-på-hela-dagen-mörkt :( Det lät roligt med er golfturnering ;) Det var duktigt att komma 2:a *klappar händer*
Ha en skön dag/ kram karin

NICOLINAS BONING sa...

Det är väl bra att det finns pissväder ibland...då kan man vara inne och mysa istället med gott samvete;-)
Pilla lugnt...fniss...
Kram/Birgitta