24 september 2007

Stugan och pyssel!

Det blev varken målat eller så värst mycket annat gjort i stugan. Visar ändå en bild på stugan. Golvet ska ju bli grått, och någon golvlist fattas där det tidigare stått en garderob, men det får vi leva med i vinter;-)
Men fredag kväll gjorde jag ialla fall några kort. Dessa gjorde jag med lite "love" tema. Massor med kort ska det bli. Sen kommer jag sälja dem 4 stycken i en pack och i teman. Tex "love" som passar att ge den man älskar, tycker om, som inbjudningskort eller kanske att ge till den som ska gifta sig:-D
Eller "baby" i rosa, blått, gult eller beige. Att ge när någon föds, eller kanske på 1 års kalaset!
Andra teman kan vara fest, dop, höst, tack, förlåt, grattis, nytt jobb osv..
Återkommer med fler foton och fler kort, när jag ska börja sälja dem!! Det blir inom snar framtid ialla fall
Om någon är intresserad vill säga.....Många här är ju så pyssliga själva..hihi!!
Dessa ljus dekorerade jag med den lilla katekes som jag skrev om tidigare. Sen lite pappersband och en metalltråd med små kronor! Ljusen fick våra stug-grannar som gåva till sin fäbodvall, som de precis iordningställt. De fick en ljusstake i svart järn och då kommer ju ljusen till användning:-)
Fäbodvallen har blivit jättesnygg!! Tyvärr glömde jag kameran, men vi ska ju dit fler gånger och då ska jag be dem om lov att få visa några bilder för er!!
Sen har jag pysslat med fler saker...
fortsättning följer!!
Over and out

Inga kommentarer: