30 augusti 2007

Oh nej!

OK! En till då.......:-)

Alla som läser det här får gärna känna sig utmanade. Om ni hakar på utmaningen, lämna en länk under Kommentarer så jag kan gå in och kolla på era bloggar!

REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar". (Det fanns en liknande utmaning för nåt år sen, så jag snor helt enkelt idén, det var så himla kul, men jag har nya frågor.)

Okej, nu kör vi. Såhär blev mina resultat

1. Vilket år är du född?
























2. Hur definierar du din sexuella läggning?
















3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?






4. Och sämsta?










5. Vad söker du hos en partner?









6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?








7. Vilket är det sexigaste yrket du vet?











8. Vilken kändis är hetast enligt dig?




















9. Vad gör dig avtänd?
















10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?







11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?














12. Ett kärlekspar på film som du gillar








Over and out

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Hmmm...ja frågorna hamnade visserligen ovan rätt bild, om än lite snett...hoppas ni förstår ändå:-)

Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Just nu får det vara nog med utmaning, men den var rolig att kika på!! Däremot så skrattar jag gott åt dina tillägg till förra utmaningen, jag köper också lösa nummer så fort jag avslutar en prenumeration och efter nån månad förnyar jag prenumerationen....Är också grymt skrockfull! Vi människor är så olika men ändå så lika!! Kram!

A L V A S - P A P P A ! sa...

det verkar faktiskt riktigt kul men det är alldeles uppenbart nåt som kräver mer tålamod än jag kan uppvisa just idag iaf.

sabina sa...

Rolig utmaning men jag låter den rinna av mig som vatten på en gås... ;) Hoppas du förstår! Men du hade hittat roliga bilder, man förstår precis vad du menar! En trevlig fredagskväll önskar jag dig!