05 juli 2007

Sista dagen

Sitter här och längtar hem....
Det är sista dagen innan semestern och jag försöker torka av skrivbordet och rensa papper mellan samtalen.
Turligt nog ringer det inte på så fruktansvärt mycket ändå. Det börjar märkas att det är semester i vvs branchen också!! En lite lugnare dag i växeln med andra ord!!

En vikarie ska sitta på min plats och jag tänkte lägga fram ett nytt block, nytt memoblock och en liten välkommen hälsning...inte för att det är någon ny vikarie, det är en av våra vanliga trevliga tjejer. Utan det är för att det är trevligare att komma på plats då....skulle JAG tycka..;-)

Det kanske inte blir lika mycket bloggande sen på semestern eftersom vi ska vara en del på resande fot, men några inlägg ska jag försöka hinna med:-)
Får försöka läsa ikapp era bloggar när jag får tillfällen till akt!!

Men jag hinner några inlägg innan jag far, då det är några dagar kvar...ska berätta för er sen om ett fint loppis fynd jag gjorde idag för 15:-..........:-D

Over and out

Inga kommentarer: