13 juli 2007

Semester fynd!

Har såklart redan shoppat!!!

I kungsbacka hittade jag två fina butiker!! I båda, var det rea. I den ena, som låg i Kunsmässan, hittade jag en söt gräddvit liten porslinsfjäril (bild kommer senare i sommar) på pinne att sätta i en kruka tex!!
I den andra, Atmosfär, hittade jag en marinblå kökshandduk med tre vita stjärnor och en smal beige bricka med vita stjärnor. En väska i vaxdukstyg (marinblå med en vit stjärna) hittade jag också!!!

Sen på Pilutta på Kyrkgatan, en barnkläd och inredningsaffär, hittade jag en söt väckarklocka med piratmotiv som Jonte ska få när han fyller 6 år i augusti!!

Och då har jag ändå 1,5 veckor kvar här nere!! Och Balders Hage ska jag ju till i veckan:-)

Over and out

Peace and understanding! (hälsar Svägersk.....:-) )

Inga kommentarer: