25 maj 2007

Operation

Idag hade jag tid för att kolla upp lite konstiga födelsemärken. Eller leverfläckar kanske det egentligen heter.
De jag var orolig för såg fina ut tyckte läkaren så det var ju skönt!!

Sen hade jag 4 st sk skin-tag (stavas??). Dessa knipsades och skalpellades bort, så nu svider det från fyra små sår under mina armar.

- "Du bör låta tejpen sitta i minst en vecka, så tvätta inte.."!

Meh!
Hur fräscht tror hon man luktar under armarna nästa fredag?
Mmm..säkert. Ska på middag i morgon.
Undra vad jag väljer..sitta själv ute på balkongen stinkades av svett...eller duscha och mumma mig och ha trevligt med de andra??

Vad tror ni?

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha.. rolig du är!!! Jag tror jag vet vad du valde :)

Fredrik Andersson sa...

Hahaha, jag hade inte valt balkongen ;)