11 mars 2007

Utmanad

Är utmanad av både svägersk och Annica....

De har utmanat mig att berätta 6 underliga saker om mig själv!

1. Jag är en obotlig slarver. Tycker om att ha det fint och städat, men när det inte är så i verkligheten tycker jag inte ens att det är så farligt. Lite bohemiskt rörigt bara.....
Förren det ska komma gäster. Då hyperventilerar jag och panikstädar, vilket resulterar i att jag slänger in allt i skåpen i en salig röra och när man sen öppnar dörren så väller det ut massa skräp.....

2. (Här måste jag härma Annica....) Jag är pinsamt besatt av POP kläder och ser genast om något barn har på sig det. Och Jontes kläder är till ca 60% POP kläder........

3. Jag hatar våren!!! Den luktar illa, är skitig och dessutom ångest framkallande då man inser att man är för sent ute för årets beach mode....i år igen.....
Länge leve hösten!!!

4. Jag ogillar negativa människor. Som ser det omöjliga i allt.
Synd då att jag börjar bli så själv........;-)

5. Jag drömer om att vinna en Oscar......hur det ska gå till, då jag varken är särskilt teater begåvad eller tillräckligt snygg för Hollywood har jag ingen aaaaning om. Men är säker på att jag snart blir upptäckt!!!!!! Som alien i nån Spielberg produktion kanske??? Vinner man oskars på sånt?

6. Jag är egentligen dum blondin.
Jag döljer det bara väl under ett tjockt lager mörkbrun hårtoning...........Och genom att veta väldigt lite om väldigt mycket, så jag nästan hjälpligt kan hänga med i de flesta samtal.....:-D

Jag utmanar Alla som inte redan blivit utmanad......

REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Over and out

2 kommentarer:

Fredrik Andersson sa...

Får önska dig lycka till för Oscarn ;)

Anonym sa...

Hej
Jag vet att inte alla gillar våren.Själv tycker jag om den men har ingenting emot andra årstider heller.Själva årstidsväxlingarna är tjusningen.tycker jag.
Jag passar på utmaningen.
:)