28 januari 2007

Visa vem jag är del tusen.....

Hittad hos Fredrik

( ) Rökt en cigarett- I min dumma ungdom snodde jag ett bloss någon gång från bekanta på fest. Men jag har aldrig tänt och rökt en hel cigarett...Vilket jag är stolt över!!!

( ) Druckit så mycket att du spytt- Tyvärr måste jag svara ja på detta......

( ) Krockat någons bil- Aldrig. Men har sett krockar på nära håll som drabbat andra. Sen har jag varit med i en bil som kört av vägen. Ingen skadades tack och lov!!

( ) Stulit en bil. - Nepp!

( ) Varit kär- Jaaa:-)

( ) Blivit dumpad- Ja, tungt då, bra nu.

( ) Fått sparken - Ja. Från ett "varannan-lördag" jobb jag hade under gymnasiet. Vi var flera tjejer som blev uppsagda då för att "innebrudarna" som jobbade där klagade att vi inte jobbade bra. Det var tvärtom de som jobbade dåligt, men är man vän med chefen så.......Inte lätt att sätta emot för oss andra...surt ialla fall!!

( ) Sagt upp dig- Nej.

( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem- Nej. Jag var en fin flicka...;-D

( ) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka- Har inte alla det någon gång?

( ) Blivit arresterad- Nej

( ) Gått på en BLIND DATE- Nej

( ) Ljugit för en vän (bara vita sådana)- Det har säkert förekommit...

( ) Skolkat- Inte regelbundet. Men ja, vi hade en psykiskt störd psykologilärare, och hela klassen skolkade från hans lektioner. Alla lyckades få en trea i betyg ändå...vilket gör att vi tror att han aldrig märkte att vi inte var där......
Sen hände det väl ett par tre gånger till, så jag var inte någon proffs skolkare direkt...

( ) Sett någon dö - Har jobbat inom vården, så det har hänt en hel del gånger. Sen var jag med vid min pappas dödsbädd när han dog, vilket jag är tacksam för!

( ) Varit i Kanada- Nej, tyvärr

( ) Varit i Mexiko- Ja, i Cancun med omnejd

( ) Flygit flygplan- Ja

( ) Gått vilse - Inte så någon behövt leta mig....

( ) Rest runt i Sverige- Ja då, men det finns massor av platser kvar att besöka!

( ) Besökt Washington DC- Ja. Bodde i en förrort till staden i ett år, så det blev några besök

( ) Simmat i havet - Ja och det är så skönt...

( ) Känt som om du skulle dö -Att föda barn väcker den tanken.....Och i kräk ögonblicket vid magsjuka känns det inte alls avlägset...

( ) Gråtit dig till söms- Ja det har hänt.

( ) Lekt tjuv och polis- Gör inte alla det när man är liten? Som vuxen? Nej....låter lite kinky...;-)- -

( ) Nyligen ritat med färger-Händer titt som tätt.

( ) Sjungit karaoke -Ja....men inte något jag BÖR göra....

( ) Betalat för maten med enbart mynt -Har jag säkert...

( ) Busringt- Ja det gjorde vi mycket ett tag, det var nog runt 10 tror jag...

( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan- Ja, pinsamt nog måste jag svara ja på detta..

( ) Fångat en snöflinga på tungan- Ha,ha..JA!

( ) Dansat i regn- Faktiskt!

( ) Skrivit till Jultomten -Ja!

( ) Blivit kysst under en mistel- JA!

( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om- Ja

( ) Blåst såpbubblor- Ja

( ) Grillat på en strand- Ja

( ) Gått på en fest du inte var bjuden till -Ja, men i sällskap med någon som varit bjuden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilka avslöjanden!

Anonym sa...

Kul läsning! Jag snodde den med :)

Anonym sa...

Hej
Ja då vet man en del mer om dig då.Mexico skulle jag också vilja resa till.Det verkar spännande.
:)