23 januari 2007

Polarn och Pyret

Randiga butiken har ju sin vinter rea.

Igår gick jag dit med bonuskupongen (som jag faktiskt inte utnyttjat ännu...) i högsta hugg.

Naturligtvis var det nästan renrensat på det mesta...men. Jag har planer på att gå tillbaka och kolla in rean på overaller som jag glömde!!!
Kan vara nått som behövs nästa år kanske, men jag vet inte ens om det finns storlekar.
Eller ens om Jonte VILL ha overall nästa år...När Tobbe började skolan ville han inte ha det. Det skulle vara tvådelat!!! Overaller var för bebisar......
Men.
Jonte gillar sin overall nu så vi får se. Det tvådelade jag köpte från PoP i höstas kommer han kunna ha även nästa vinter, men han behöver alltid reserv...

Trots bristen på varor gick jag inte därifrån lottlös.
En t-shirt- marinblå med röda fartränder längs med framsidan och logga
En långärmad t-shirt- marinblå med mellanblå och röd text på framsidan
En collagejacka- marinblå med gula revärer på ärmarna.

Med bonuskupongen behövde jag endast betala 90:- ur egen ficka.....
Att jag handlat för flera 1000:- tidigare för att få bonus summan blundar vi för..........

Jonte var nöjd.
Mamma var nöjd.
En bra shoppingdag:-)

Over and out

1 kommentar:

Fredrik Andersson sa...

Ja det som gör att man får bonusen får man absoluit lunda för. Saker man redan betalat för är saker man inte ska fundera på ekonomiskt, då ska man bara njuta av att man har dem. :) Skönt att få så mycket för så lite!