18 januari 2007

Mellandag

Jobbade idag. Mormor var ledig från jobbet och var hemma med Jonathan.
Imorgon Vabbar jag igen.

Dagarna går fort på nya stället. Känns korta som tusan. Annat lär det bli nästa vecka. Då jobbar jag till 16.30, och hur det blir vet jag ju inte.
Gissar ändå att nya lokalerna och allt nytt fortfarande känns spännande, så den veckan också går fort.

Forhoppningen för imorgon är att Jonte är riktigt OK. Är fortfarande ordentligt tät i bröstet och hostar rejält på nätterna. Han är annars rätt pigg och det ska inte vara någon fara att han blir hemma nästa vecka.
Hoppas jag......

Jag, Tommy och Jonte åker till stugan imorgon. Tobias stannar hemma med mormor. Han har träning (innebandy) imorgon kväll och match på lördag eftermiddag. På söndag är det också match men den kommer vi hem till.
Hoppas Jonte kan vara ute en stund utan att det tar om.
Han är otroligt känslig för det.....
Fattar inte....

Over and out

Inga kommentarer: