13 december 2006

Lista

Hittade en lista Hos svägerskan som jag också nu snor!

beskriv 3 saker i ditt utseende
Långt hår, gröna ögon, för kort för min vikt....

3 Favoritfilmer
Titanic, Höstlegender och sagan om ringen triologin

3 Favoritskivor
Evanecense-Fallen, Pink- Allihopa , James Blunt-Back to bedlam

3 Favoritböcker
Läckberg- Stenhuggaren, C.S. Lewis- Narnia serien, Astrid Lindgren- Mio min mio

3 Förebilder
Mormor, moder Theresa och en massa andra människor för olika saker, inte allt de gör...

3 Saker jag gärna äter
Kycklingpasta, tacos och helgrillad fläskfilé

3 personer jag skulle vilja bli strandad med på en öde ö
Förutom familjen då - Mac Gyver och Jack Sparrow

Varför?
Familjen för att jag alltid vill ha dem med...
Mac Gyver för att han kan trolla fram en båt av en kokosnöt om det behövs
Jack Sparrow för att han har sån tur och har tagit sig från en öde ö två filmer i rad nu!!

3 Ovanor/Dåliga egenskaper
Nada karaktär....
Biter på naglarna
Lat

3 Bra egenskaper
En bra mamma
Skapande
Snäll

3 Ord mina kompisar skulle beskriva mig med
Snäll, trevlig, okoncentrerad på vad jag gör

Mina 3 bästa råd
Öppna ditt sinne för livet
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Gör det du vill göra nu innan du ångrar dig!!

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Ja då fick man lära sig lite mer om vem Du är då.Ditt film och bokintresse delar jag. Tycker att Du tar upp bra exempel där.
Idag blir det julklappshandlande.Stressigt men också kul!
Gunnar