14 december 2006

Lista hittad hos Fredrik Andersson (länk här intill...)

1.) När du duschar, startar du vattnet och sen går in eller går du in och startar vattnet?
Startar vattnet och sen går in
2.) Läser du texten på schampooflaskorna?Neej.....? Eller kollar så att det är schampo och inte balsam, men inte det finstilta...
3.) Har du någonsin duschat med någon av det motsatta könet?
Japp.
4.) Har du någonsin borstat tänderna i duschen?
Nej. Tror jag ialla fall.......
5.) Hur gammal ser du ut att vara?Vill tro att jag ser yngre ut än mina 34, men ser nog ut som så gammal jag är på gott o ont.
Fast det är bara ca 1 år sedan jag fick visa leg på bolaget :-) eller :-(
6.) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?Radion står på och det är Radio Rix och precis nu när jag börjar fylla i listan spelar de The Rose med Westlife.
7.) Har du nyligen blivit medlem i något?Nej. Inte nyligen.
8.) Vad är dina planer för helgen?Fredag kväll ta det lungt. Lördag pyssla lite, skjutsa Jonte på kalas och sen är det julfest på jobbet med respektive. Så det blir kul!!. Söndag spelar Tobbe innebandy matcher och Jonte ska på hockey skola.
9.) Har du någonsin smugglat in något i USA? Tog med en orrefors skål i present till familjen jag skulle vara Au-Pair hos, och fick veta senare att den inte var laglig att ta in. Vet ej varför egentligen?? Nått om att det var en för dyr gåva? Minns inte....
10.) Blir en kille/tjej som spelar gitarr mer het?Nepp!!
11.) Bor du i en stad med ett bra idrottslag?Ha, ha, ha, ha....haaaaa.......Men hoppet lever för både ÖFK och ÖHC......
12.) Hur många tror du kommer på din begravning?Några hoppas jag i alla fall.
14.) Har du fler fiender än vänner?Nej, hoppa jag.....
15.) Har du skickat ett anonymt brev?Ja. Ett kärleksbrev när jag var typ 9 år...till Totte (Kristoffer) i klassen....så nu vet han:-)
16.) Kan du fixa din egen bil?Ja lite. Kan byta hjul och kolla olja...men vill inte göra det så jag säger att jag inte kan....:-) F-n nu lär jag få göra detta i framtiden......
17.) Har du någonsin sagt nej till en dejt?Blir ju inte så ofta utbjuden nu när jag är stadgad....men jo nått enstaka miffo-fyllo efter krogen när man var yngre och singel.....
18.) Är du smartare än dina vänner? Absolut!!!;-)
19.) Har du någonsin stulit något från dina vänner?Nej skulle inte hända!. Eller jag stal en liten dalahäst från en dagiskompis när jag var 5-6 år...hon blev senare min svägerska (syster till exet..) och fick tillbaka hästen. Som jag hade kvar!!!! Det roliga med historien är att hennes farbror spelade in en intervju på kassettband med henne i samma veva. På frågan om det är kul på dagis svarar hon: Nej! Susanne är dum.......!!
Jag har fortfarande ångest!!
20.) Har du någonsin suttit i fängelse?Nej. Men städat på fyllhäcken en fruktansvärd sommar....
21.) Borde du ha gjort det?Suttit i fängelse? Nej det tycker jag inte. Städat fyllhäcken? Nej. Inte det heller.....
22.) Gillar du lukten av öl?Nej. Och framför allt inte dagen efter när man ska diska glasen med alla slattar eller pussa sambon godmorgon...uschiamej!!
23.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm? Ja...hemska drömmar var det!!!
24.) Har du någonsin gett till välgörenhet?Ja, gör det relativt ofta. Och så har vi ett fadderbarn i Ghana. En liten tjej, Rubi som är 7 år.
25.) Skulle du döda en hund för 1000 dollar?Nej. Inte för alla pengar i världen+ Brad Pitt heller!!!!
26.) Blir du någonsin deprimerad?Ja då, det kommer och går...
27.) Bor du med dina föräldrar?Inte i vanliga fall....men just nu bor mamma hos oss under ett halvår!!! Hon är tjänstledig för att pröva på att jobba som undersköterska på sjukhuset istället för inom hemtjänsten som hon gör hemma i vanliga fall. Ska jobba här i stan till i Maj. Och. Vi är inte osams än...Men hon jobbar ju mycket och åker hem helger hon är ledig, så det går bra! Än så länge....;-) Men det har ju bara gått tre veckor än....
28.) Har du planer för framtiden?Jo då. Har många planer, men det brukar ju bli sådär med mina planer...jag berättar om dem och sen förverkligar någon annan dem och jag står kvar och stampar:-)

Over and out

2 kommentarer:

Fredrik Andersson sa...

Ett halvår, det var en stund. Jag har bott hemma hos mina föräldrar i 1.5 månad. Det börjar gå lite utför :) Tur att jag skrev på lägenhetspapper idag :D

Anonym sa...

Hej
Fler intressanta kunskaper om Dig! Fortsätt Du att ha framtidsplaner och framförallt drömmar! Allt kan hända.
Trevlig advent!
Gunnar