01 november 2006

Cult design





Jag älskar Cult Designs grejor!
Har flera olika ljuslyktor, krukor och vaser av dem.

Nu har nya julkollektionen kommit.
En del i repris och en del nya!

Finns att se på www.cultdesign.se
Kolla under produkter och sen under tradition....

Kolla in den kitchiga adventsljusstaken med renar i guld! Hur cool är den?
Passar i stugan?:-)


Eller den vita med en liten tomte? Köpte värmeljusstaken med lika tomte i fjol, så den skulle väl vara kul att ha?

Skulle kunna köpa ihjäl mig på dessa produkter!!

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha,ha Jag är också ett riktgt julfreak!Har lugnat mig lite nu när barnen är stora dock.Annars var det för mig som i Adolfsson o Falks julsång "Jag vill ha mer jul..tomtar överallt..20 grader kallat osv"
nu far vi bort för att fira en stilla allhelgona.Ett besök på kyrkogården blir det säkert.
Önskar Dig en stilla o rofylld allhelgoan!
Gunnar

Anonym sa...

Yes! Jag gillar också deras grejjor men vet inte om jag har något av dom hemma - men jag brukar titta på deras grejjor på inred. Men nu var det länge sen jag gick in där med fylld plånbok. Lika bra att hålla sig borta!