21 september 2006

Jag är beroende

Jag är bloggberoende!
Jag erkänner.
Varje dag känner jag ett enormt behov av att läsa olika bloggar. Mina favvoriter såklart men försöker också hitta nya guldkorn i bloggdjungeln.

En del läser jag bara en gång och sen aldrig mer, medan andra läses då och då för att sedan få äran..?..att komma med på min länklista här intill!

Vid sidan om försöker jag hinna med familj och hem, samt skriva både dikter, noveller, en barnkapitelbok och en roman.....
Hur f-n ska jag hinna med resten av mitt eventuella liv?

Men kul har jag:-)

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har hemlisar för mig!

Jag visste inte att du hade dessa kunskaper - skriva och drömmar.

Där ser man va lite man vet - men du måste erkänna det är svårt att hinna med jobbet också???
Svägersk

Brunkullan sa...

Nä, jobbet kommer jag inte ifrån. Varje samtal som kommer in bryter ju det andra jag håller på med automatiskt...Jag kan alltså inte undgå att ta emot samtalen!

Så tyvärr..bloggandet tar inte över från jobbet:-)
Snarare tvärtemot. Jag skulle kunna blogga så mycket mer om jag inte hade jobbet.....;-)

Svägersk

Anonym sa...

Skriv kvinna skriv!