07 september 2006

Halsont

Jonathan har varit sjuk den här veckan. Förkyld med feber, hosta och snuva.
Har suttit tätt i bröstet, och natten mellan måndag och tisdag funderade jag på om han skulle behöva åka in på sjukhuset och inhalera...men det släppte efter en stund med lite extra astmamedicin.

I tisdags var Tommy hemma, men nu är det jag.
I morse for Tommy till Stockholm på kurs.
Nu var han jätteförkyld!!!

Jonathan börjar krya på sig dock. Hostar järnet på nätterna, men dagarna är rätt OK. Dagen till ära är han feberfri också!! Jippiehej!!

Själv börjar jag få misstänkt mycket ont i halsen....på gränsen till vad jag klarar av.
Ja, jag är schåpig som en karl när jag är sjuk.....

och Tobias var hes i morse....
Verkar bli en kul helg!

På söndag ska jag sitta på loppis och sälja. I Mjölnargränds lokal. Det kan ju bli kul med snortungt huvud och hes som en wiskey drickande cowboy...

Välkommna!!

Over and out

Inga kommentarer: