17 juli 2006

Tsunami

Usch. Läste just på expressens hemsida om en ny tsunami på Java i Indonesien. Fruktansvärt att det händer igen så nära inpå.
Bland annat saknas flera barn varav minst två från Sverige.
Barnen är ju så hjälplösa när vågen kommer. De minsta har ju inte en chans. De orkar inte hålla sig fast, och kan ofta inte simma.
Hela jag ryser!

Jag ber en liten bön och tänder ett ljus ikväll för alla som drabbats.

Gud som haver barnen kär
se till mig som liten är
Vart jag mig i världen vänder
står min lycka i guds händer
lyckan kommer lyckan går
den gud älskar lyckan får
Amen

2 kommentarer:

Meeri sa...

Det verkar ha hjälpt med din lilla bön. Iallafall för de två barnen! :) Verkar som du haft en bra semester även om jag lider med dig (studsmattan)! Kram

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested